نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس با ناراحتی ایگوایین و خدیرا چه می کند ؟

یوونتوس با ناراحتی ایگوایین و خدیرا چه می کند ؟

به نظر می رسد شرایط در میان بازیکنان یووه کمی بهم ریخته و نوعی دلگیری و نارضایتی وجود دارد. گروهی که با حضور مائوریتزیو ساری از ترکیب تیم اصلی کنار گذاشته شده بودند با آمدن پیرلو امید به بازگشت داشتند اما گویی این گروه با این تغییر نیز جایی در آینده بانوی پیر نخواهند داشت.

 

در این میان ایگوایین و خدیرا بیش از سایرین نسبت به تغییر و تحولات و شرایط شان در یووه دلگیر هستند. هر چند متویدی نیز چندان راضی به نظر نمی رسید اما او خیلی زود تکلیف خود را مشخص کرد و راه خروجی باشگاه را زود برگزید ولی شرایط برای خدیرا و ایگوایین کمی متفاوت است گویی این دو تمایل زیادی به جدایی ندارند اما می دانند در ترکیب یووه جایی نیز نخواهند داشت.

 

یکی از رسانه های ایتالیا به نقل از سامی خدیرا نوشت، گویی مکس آلگری حق داشت و او می دانست که بسیاری در این یووه پیش از اینکه زمان قراردادشان به پایان برسد راهی جز جدایی نخواهند داشت و حالا خدیرا نیز راه انان را دنبال خواهد کرد و زودتر از موعد مقرر مجبور به ترک بانوی پیر خواهد بود.

 

پیپیتا نیز شرایط بهتر از او ندارد، او دلگیر و ناراحت است، در کنار مشکلات خانوادگی، فصل بدی را نیز پشت سر گذاشت و به گفته رسانه های نزدیک به یووه او نیز جایی در برنامه های پیرلو ندارد، هر چند که در اواخر فصل نیز می دانست باید برای فصل آتی به تیمی جز یووه فکر کند؛ با این حال امید داشت تا به عنوان یک ذخیره مطمئن بارها در ترکیب قرار گیرد و با تغییرات یووه نیز تصور می کرد می تواند یک مهاجم موثر در سیستم جدید باشد.

 

اما انچه که در روزهای اخیر حول باشگاه یووه و مربی جدید شان می گردد نشان می دهد که این دو بازیکن بیش از سایرین از عدم وجود پستی در ترکیب آینده یووه ناراحت هستند و با وجود دانستن این امر همچنان برای دوباره بازپس گیری پست شان در یووه امیدوارند.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: